dimarts, 6 de novembre del 2012

LA KITCHENAID


Avui estic molt i molt contenta, potser fins i tot, una mica eufòrica, i és que m'han fet un regal genial: una KitchenAid, una màquina imprescindible si un o una es dedica, de manera aficionada, a la pastisseria, tradicional o creativa. Jo ja en tenia un de batedor elèctric, però fa uns dies, després d'uns deu anys d'existència intensa a la meva cuina, va dir fins aquí he arribat, i el motor va començar a fer olor de socarrim. Per això, el meu marit -de qui a aquestes alçades puc afirmar, sense cap mena de dubte, que no me'l mereixo- va comprar-me per internet el somni de tot reboster amateur. De color vermell intens, és molt i molt senzilla de fer servir, i és tan ràpida i efectiva que sembla una mica miraculosa...en els posts posteriors veureu l'activitat frenètica a la que m'he lliurat amb l'arribada a la meva vida d'aquest enginy celestial!!!

La reina de la meva cuina a partir d'avui!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada