diumenge, 25 de novembre del 2012

LLIBRES RECEPTES LOW COST II

Aquest cap de setmana he anat a Barcelona i, passejant, passejant, qué estrany, vaig anar a parar a una llibreria (els llibres, per si encara no ho sabeu són una de les meves altres passions), l'Fnac. Vaig remenar per la secció de novel·les, per la infantil (per trobar un llibre per la meva filla petita sobre el ratolinet Pérez) i vaig acabar a la secció de cuina. I allà vaig trobar dos llibres mooolt interessants i, a més, moooolt econòmics (cap dels dos arribava als 8 euros). Un és de cupcakes, i em va agradar especialment perquè explica un munt de "frostings", és a dir, cobertures per la base que no són a base de mantega, sinó de sucre, formatges...etc; i l'altre de macarons, en el que s'explica, pas a pas, la tècnica, com solucionar els possibles problemes que et puguin sorgir en l'elaboració, i t'explica un piló de farcits i decoracions! Ara només em falta temps per poder posar en pràctica tanta recepta!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada