diumenge, 18 de novembre del 2012

MACARONS (PRIMER INTENT)

Aquesta setmana vaig fer un curset al Girona Cook (Can Berdala) per aprendre a fer macarons, aquestes galetes franceses que estan tan de moda. A la meva filla mitjana, la Dinke, li agraden molt, i jo els trobo molt divertits. De tants colors i gustos, semblen més caramels que no pas pastissets.
Del curs vaig sortir amb la sospita que eren força complicats de fer i que hauria de fer diversos intents fins a aconseguir el resultat desitjat. La sospita s'ha confirmat aquest cap de setmana. Encara em queden moltes hores preparant macarons fins que em surtin com els "comercials". Això si, de textura i gust m'han quedat prou bé. Els he fet de color carn (en realitat pretenia que fossin taronges), i farcit d'una crema de mantega a l'aroma de taronja que he improvisat sobre la marxa.
Espero, en próximes ocasions, aconseguir que quedin més acolorits i arrodonits, i així poder-vos ensenyar una foto més artística!!! A més, quan sigui una "macaronera" més experta, us explicaré amb pèls i senyals la recepta i els truquets que m'hagin servit per arribar a bon port!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada