dimecres, 26 de desembre del 2012

CAKE POPS BOLES DE PASTÍS DE LLIMONA

Un parèntesi en la rebosteria nadalenca per ensenyar-vos els cake pops de pastís de llimona que li vaig prepara a en Marc, el meu marit, perquè portés a la feina el dia del seu aniversari, el 24 de desembre. És la mateixa recepta que us vaig explicar fa uns dies dels cake pops flors, però amb una presentació més divertida. És un pom però de boles de coloraines, com si de flors de disseny es tractés. A cada un li vaig posar una cinta al pal, per fer-los més vistosos, i, segon em va explicar en Marc, el resultat va tenir molt èxit entre els seus companys!!! Per tant, aquí teniu una nova idea estètica per fer un regal, un detall o un berenar d'allò més fashion!


2 comentaris:

  1. Respostes
    1. En això dels cake pops, Mar, ningú supera a la meva germana que fa els més bonics que he vist mai!!!

      Elimina