dilluns, 7 de gener del 2013

GALETES BANDERA GAY


Una amiga em va demanar que li fes unes galetes per regalar a un familiar. Eren unes galetes una mica complicades de fer, pel que fa al color, perquè havien de contenir la bandera gay, que, com tots sabreu, és una mena d'arc de Sant Martí multicolor. Precisament pel tema d'haver de barrejar tants colors, vaig decidir fer-les amb fondant i glaça. Així que, sobre una base de galetes de xocolata, em vaig posar a treballar...
 
 
El fruit d'una tarda de creativitat rebostera va ser una safata de galetes de diferent format, però totes elles amb referències a la bandera gay.
 
 
Després les vaig personalitar afegint el nom dels destinataris, a qui, pel que m'han dit, van agradar força! Us ben asseguro que, després de fer aquestes galetes, no se'm tornarà a oblidar l'ordre dels colors d'aquesta bandera!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada