diumenge, 20 de gener del 2013

GALETES DE SANT VALENTÍ I

A casa celebrem Sant Jordi i passem olímpicament de Sant Valentí. Però, entrant a la web d'Eleni's, per mi, la millor botiga del món de galetes decorades, vaig veure que això de Sant Valentí dóna molt de si en el molt "galleter", així que, només per "divertimento", he fet aquestes galetes que han quedat força impactants. En tot cas he pensat que, més enllà del "Saint Valentine's day", hi ha mil ocasions durant l'any en les que pots dir t'estimo als del teu voltant (que en el meu cas m'estimen molt i molt i molt, per aguantar-me estoicament cada dia...). Us aviso que és la primera entrega, i que la segona també serà força xula, però, igualment, no farà canviar les meves tradicions patriòtiques: vista Sant Jordi!
Ah!, per cert! són senzilles galetes de vainilla decorades amb glaça blanca, rosa i vermella, i unes boletes de sucre vermelles molt xules que vaig comprar a Barcelona l'altre dia!!! I us prometo que s'han acabat els cors per una bona temporada!!!
 








 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada