dissabte, 2 de febrer del 2013

CUPCAKES ANIVERSARI INFANTIL (NENA)


Un dels meus millors amics (que a més és company de feina), i la seva dona, volien  regalar-li alguna cosa especial a una cosina petita que avui fa tres anys. Es veu que, com la majoria de nenes a aquesta edat, és molt "princess", i, per tant, havia de ser una cosa força rosa, i força carregosa!! He començat per preparar una base de cupcakes de vainilla però colorejats de vermell (en realitat era rosa fort, però, cuit, ha quedat vermellós), i folrant-los amb fondant rosa i blanc. Per tal que el fondant quedés més bonic, he fet servir un texturitzador de floretes, i el resultat inicial ha estat més o menys així:


Tot seguit, m'he posat mans a decorar. Flors de sucre per aquí, cors de fondant vermell per allà, unes quantes papallones de fondant amb molta purpurina platejada comestible, i el nom i els anys de l'homenatjada, i el resultat final, aquest:


Llavors només ha quedat posar-los en una capsa de cupcakes molt bonica que fa uns dies vaig comprar a la llibreria Tinta Xina de la Plaça Marquès de Camps (el meu territori els dies de cada dia)....


i posar-hi uns llaços ben bonics i una de les fantàstiques etiquetes amb el logo que em va dissenyar el meu nebot!


A en Martí i la Isabel els ha agradat molt (i a en Quirze, el seu guapíssim fill, també, perquè no parava de voler-los agafar). Ara només falta que també agradin a la Lisbeth! Moltes Felicitats!

2 comentaris:

  1. A la Lisi també li varen encantar ;)
    Tornarem a fer-te una comanda, mestressa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja sabeu que estic encantada de fer-vos el que vulgueu!!! I m'alegra molt que li agradessin a la princesa del cumple!!!

      Elimina