diumenge, 3 de febrer del 2013

GALETES DECORADES CARNESTOLTES

Aquesta època de l'any m'agrada molt! Des de petita que m'ha agradat disfressar-me, i ho fet quasi bé cada any dels 39 que faré... Fins i tot, algun any, he fet disfressar al meu home, que a seriós, quan s'hi posa, no el guanya ningú! Fa tres anys vam anar de Coca-coles, fa dos de dimonis, l'any passat de làmpares i aquest any, encara m'ho haig de pensar... Això sí, de moment ja he fet unes galetes ben xules per commemorar les dates, amb un tallador genial comprat a My lovely Food, que ma germana em va regalar. La novetat és que les he fet amb glaça comprada feta, de la marca Wilton, que ve amb uns tubs als que només cal enganxar la boca, que, per cert, també em van regalar la setmana passada la meva amiga Cris i la seva família, junt amb uns talladors xulíssims d'un tren i una granja selvàtica que encara haig d'estrenar...és que no dono a l'abast. Si us animeu, busqueu la recepta de galetes (aquestes són de llimona), i amb un parell de tubs, unes quantes boletes i sucre de colors, podeu obtenir resultats espectaculars!!!!






BON CARNESTOLTES!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada