dijous, 21 de març del 2013

EL MEU PRIMER CONCURS!!!!

Ostres, estic emocionada. He fet uns quants "arreglillos" al bloc -jo sola, cosa bastant complicada tenint en compte les meves dots molt limitades d'informàtica-, i he aconseguir inscriure'm en un concurs, el "Mossegades" d'aquest mes de març del 2013 http://anardetapes.cat/concurs-mossegades-marc-2013, de la web anardetapes.cat, dedicat a la xocolata, amb una recepta que vaig publicar fa un temps: els còdols de cacau http://galetesimescosesdolces.blogspot.com.es/2013/02/codols-de-cacau.html.Tant se val si guanyo o no, el que m'entusiasma és poder-hi participar!!! Això de ser blocaire gastronòmica (encara que principiant) és fantàstic!!! 


2 comentaris:

  1. Respostes
    1. I si no n'hi ha, que és el més probable (tant se val)...l'important són les estones tan divertides i entretingudes que passo preparant els plats!!! A casa al·lucinen en veure la concentració i dedicació que hi poso en el tema!!! Moltes gràcies Marina per recolzar a blocaires principiants com a ara jo!!! Això ja és un premi!!!

      Elimina