dimecres, 27 de març del 2013

PREMI "BEST BLOG"




Fa uns dies, el bloc http://lacocinaylosanimales.blogspot.com.es em va nominar al premi "Best blog". És una iniciativa que es va crear per promocionar els blocs amb menys de 200 seguidors, i motivar-los per continuar creixent. Segons en Manuel, creador del bloc que em va premiar, que és un agricultor i ajudant de cuina de Castro del Río (Córdoba) -i al que, a part de la cuina, també li agraden molt els animals-, les normes bàsiques del premi són: contestar el qüestionari que et formulen, i premiar a 20 blocs més que, com el teu, tinguin menys de 200 seguidors.
La veritat és que he tardat a fer aquest post perquè he hagut d'investigar una mica, ja que no sabia ben bé com funcionava això, i no n'estic del tot segura de si ho he acabat entenent. En tot cas, valgui la bona voluntat en complir les normes:

A)En primer lloc, agraeixo infinitament a en Manuel que nominés el meu bloc, tot i la distància i la diferència lingüística.

B)En segon lloc, i donat que no formula cap qüestionari diferent, responc el mateix que va respondre ell.

1.¿Qué te gusta más cocinar, postres o platos de cuchara?
Sense cap mena de dubte postres i dolços.

2. ¿Qué es lo más importante para ti en una persona, la personalidad o el físico?
Que sigui una bona persona.

3. ¿Cuándo empezaste con el blog?
L'octubre passat.

4. ¿Quién fue la persona que te inspiró para empezar en este mundo?
Algunes blocaires de reconegut prestigi, especialment, la Bea, del Rincón de Bea, i vaig comptar amb la inestimable ajuda tècnica del meu nebot Jordi.

5. ¿Sueles seguir muchos blogs o te llegan los seguidores por otras personas que te han conocido?
Quan trobo un bloc que m'agrada, me'n faig seguidora. Normalment els conec navegant, i algunes perquè els seus autors m'han comentat o m'han seguit.

6.¿Qué te gusta más, cocinar o que te cocinen?
Si són primer i segons plats, que em cuinin. Si són postres, cuinar jo.

7. ¿Comes en casa o en el trabajo?
A casa.

8. ¿Sueles hacer recetas de verduras?
Si, fins i tot algunes de dolces, com per exemple el pa de carbassó.

9. ¿Cuál es tu mejor receta?
No sabria què dir, potser de les últimes una de les que més m'ha agradat és la d'uns palets de pasta de full farcits de melmelada de tomàquet amb cruixent de ceba fregida per sobre.

10. ¿Qué le pides a una persona para que sea tu amiga?
Amb el risc de repetir-me, que sigui bona persona.

11. ¿Cuál es tu película favorita?
En tinc moltes perquè m'agrada força el cinema, però entre les darreres que més m'han agradat hi ha "Quiero ser italiano".


C)En tercer lloc, i com que he vist que altres blocs ho han fet, reformulo el qüestionari a respondre pels meus nominats, i que serà el següent:
1)Com va començar la vostra afició per la cuina o la pastisseria?
2)Aquesta afició té alguna relació amb la vostra activitat professional?
3)Quan vau decidir crear un bloc?
4)Amb quina finalitat el vau crear?
5)Creieu que és una bona manera d'intercanviar informació gastronòmica?
6)Participeu periòdicament en algun concurs de blocs de cuina o pastisseria?
7)Quina és la recepta dolça que millor us surt?
8)I de salada?
9)Teniu algun blocaire famós de referència?
10)I de cuiner o pastisser, sou fan d'algun en concret?
11)En quina recepta esteu treballant ara?

D)Finalment, aquí teniu les meves 20 nominacions a blocs de menys de 200 seguidors, als que els hi comunicaré personalment. Una abraçada a tots aquests esplèndids blocaires!

22 comentaris:

  1. Enhorabona pel premi Mònica! Te'l mereixes molt per aquest blog tant xulo que tens! ;) I moltes gràcies per premiar el meu, m'ha fet molta il·lusió!!

    A veure si després de Setmana Santa li faig una entrada com es mereix :)

    Una abraçda ben forta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu Cristina! Tens un bloc fantàstic, amb unes receptes dolces molt i molt atractives!!! (http://usenllepareuelsdits.blogspot.com.es/)
      Fins aviat!

      Elimina
  2. Monica, moltes, moltissimes gracies per nominar el meu blog!!! Estic encantada de cuinar, de publicar, de compartir-lo amb totes vosaltres i d'haver conegut el teu blog i a tu!!!!!

    ResponElimina
    Respostes

    1. Igualment!!! Tens un bloc fantàstic
      http://cuinemambnuria.blogspot.com.es/, i ets una cuinera "estupenda"!!!
      Oi que és mono el logo del premi??? em va fer tanta il·lusió posar-lo al bloc!!! Una abraçada!!!

      Elimina
  3. Uauuuuu moltes gràcies Mònica per nominar el meu bloc!!!! M'ha fet moltíssima il.lusió. Sinó ho he entes malament respondré el qüestionari reformolat i seguiré els mateixos pasos nominat 20 blocs.
    Ens veiem per la blogosfera i moltes felicitats pel teu bloc, m'encanta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res, t'ho mereixes perquè, per mi, el teu bloc (http://lacapsetadelsmeustresors.blogspot.com.es/)és l'essència de la delicadesa culinària (i sobretot rebostera). Els teus croissantets de nutella em farien perdre el sentit!!! És una iniciativa per promoure els blocs petits i crec que per establir relacions entre blocaires, i em semblen dos objectius fantàstics perquè permeten ampliar i compartir coneixements rebosters, que són la meva passió!!! Una abraçada!!!

      Elimina
  4. Gràcies per la nominació!
    Com que en això dels blocs sóc una mica novata... em podríeu dir com es sap si un bloc té menys de 200 seguidors???? Segur que és una pregunta que ja hauria de saber però....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mireia, primer de tot, gràcies a tu pel bloc tan original que tens. Ja t'he dit en alguna ocasió que combinar cuina d'aprofitament i manualitat em sembla genial! (http://cuinantambsobres.blogspot.com.es/). Pel que fa al premi, no et pensis, jo tampoc no sabia massa com anava. Normalment, el número de seguidors és un gadget que els blocs tenen incorporat de manera visible i que et permet veure si tenen menys de 200 seguidors. És veritat que, per exemple, en el teu cas, no hi consta, però jo te'l vaig concedir igualment perquè m'encanta el bloc!!! Una abraçada!!!

      Elimina
    2. Hola Mònica,
      Acabo de fer l'enquesta, l'he posada en el bloc, no sé si s'ha de fer així!
      http://cuinantambsobres.blogspot.com.es/2013/04/uala-uala-nominacio.html
      Una abraçada

      Elimina
    3. Ho has fet fantàstic!!! Ja t'he comentat l'entrada!!! Aquests premis m'agraden molt perquè fan que encara ens relacionem més dins aquest cercel dels gastroblocaires!!! Una abraçada!

      Elimina
  5. Primer de tot moltes felicitats i gracies per la nominacio. Aquests dies no soc a casa i no estic gaire al dia dels nous comentaris perque no ginc massa cobertura. Fins aviat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Rosa Maria, tota cuinera i rebostera necessita un descans, així que Bones vacances. A més, la mousse de maduixes que ens vas deixar com a últim post, va ser un regal que perdura força dies!!! No deixeu de visitar el bloc de la Rosa Maria, que és moooolt interessant
      (http://elplatdeldia.blogspot.com.es/)!!!

      Elimina
    2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
  6. Felicitats pel premi. I moltes gràcies per pensar en nosaltres, és tot un honor. Ens ha fet molta il.lusió.
    Petonets guapa :-)

    ResponElimina
    Respostes

    1. Gràcies a tu. La teva pàgina web és un dels meus referents (http://www.pastissets.cat/) i els teus reptes, una iniciativa que m'entusiasma!!! Ja estic treballant en la mona per poder-vos-la enviar!!! Una abraçada!

      Elimina
  7. Moltes gràcies Mònica per pensar en lo meu bloc!
    Ara a contestar!

    Cristina

    ResponElimina
    Respostes
    1. El teu bloc és una passada (http://cuinem-cuinem.blogspot.com.es/). M'encanten les presentacions que fas dels plats (el peix de salmó em va semblar brutal i les miniquiches d'avui ja t'he dit que les faré en el pròxim àpat familiar...). Total, que no pots parar perquè haig d'aprendre un piló de coses de tu!!! Una abraçada!!!

      Elimina
  8. Moltes gràcies Mònica per nominar el meu bloc benremenat.cat
    No deixa de ser un reconeixement a la cuina, els productes i a les tradicions que hem sabut conservar a les Terres de l'Ebre.
    A seguir endavant amb la comunitat de blocaires culinaris, una manera més de fer país.
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu Núria i a tots els altres blocaires dels que cada dia aprenc un munt de coses!!! Jo també penso que és una fantàstica i diferent manera de fer país!!! Una abraçada!!!

      Elimina
  9. Moltes gràcies pel premi. Em fa molta il.lusió!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per tenir un bloc -annafs-cuinafcil.blogspot.com- tan xulo i compartir receptes tan bones com la darrera de tempura!!! Una abraçada!

      Elimina
  10. Per enesima vegada...Moltissimes gràcies Mònica!!! Ets un sol!!!
    Ptns
    Lourdes.

    ResponElimina