dimecres, 29 de maig del 2013

PIRULETES OREO

Divendres a la tarda les meves filles grans van convidar a unes amigues. Van anar juntes a fer "footing". Total, que en tornar de la sessió esportiva, tenia cinc criatures afamades al menjador de casa, que volien alguna cosa "especial" per berenar. Com que jo també havia anat amb elles a fer esport (encara que jo dalt d'una bicicleta, no fos cas que m'agafés un cobriment), no tenia res preparat, i vaig haver d'improvisar. La solució la vaig trobar en un paquet d'oreos que tenia al rebost (tinc un amic, que va estar un temps per la Xina, i diu que fins i tot allà n'hi ha de totes mides i colors), i que vaig convertir, en un tres i no res, en unes virolades piruletes! Els van agradar molt i, malgrat tractar-se d'un dolç "prefabricat", va resultar molt vistós! 



INGREDIENTS

Un paquet d'oreos
pals de "polo"
candy melts
una culleradeta de crisco (opcional)
sprinkles

PREPARACIÓ
Claveu un palet de "polo" a la crema de cada oreo. Heu d'anar amb compte, i procurar que les galetes no es trenquin. No és gaire difícil, es tracta de fer-ho amb una mica de paciència.


Trieu els candy melts d'un color ben virolat, que contrasti amb la negror de l'oreo.


Desfeu-los al microones, i suqueu-hi un tros de l'oreo (als candy  melts desfets, podeu afegir-hi una culleradeta de crisco -mantega vegetal-, que farà que siguin més líquids).


Abans que s'assequi la part sucada, la decoreu amb spinkles. En aquest cas, jo vaig triar uns de també vermells.


I ja teniu unes piruletes extremadament alegres!


Que faran les delícies de les criatures que tingueu al voltant!


I potser dels que ja no són tan criatures també!


Que vagi de gust!

18 comentaris:

  1. Fantàstic Mònica! Ets la reina de la improvització, t'han quedat unes piruletes genials!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si tens peques fans de les oreos, segur que els entusiasmen!

      Elimina
  2. Hola Mónica, que idea más buena, se ven muy bonitas y divertidas.
    Besos
    Cocinando con Montse

    ResponElimina
  3. ufffff imposible resistir-se, a les meves filles aquestes ja m´han dit que les faci, ejem, ejem, després de fer esport segur que no es pecat i es una bona ingesta d´energia necesaria.
    una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. I crec que, si les fas sense prèvia sessió de footing, tampoc seran pecaminoses!!! Una abraçada!

      Elimina
  4. Vistós i bo Mònica! I és que les Oreos estant boníssimes! hehehe Et van quedar molt maques!! Sí que ets una reina de la improvització!

    Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Cristina! És que quan tens 5 parells d'ullets pressionant per endur-se alguna cosa a la boca, és quasi bé "improvisar o morir". Una abraçada!

      Elimina
  5. Ep! Que xules!! I semblen xupades de fer!! Quines idees que tens, Mònica! Sempre barrinant, tu! ha ha ha. Petons

    ResponElimina
  6. Quina idea més bona Mònica, d'allò més original!!!

    I amb aquest color tan viu venen ganes de menjar-les!

    Petons!

    ResponElimina
  7. Doncs si que han quedat molt vistosos i quin coloret!!

    ResponElimina
  8. Ohhhhhhhhhhh!! sort que vas improvitzar. com m'agraden i com agraderien a casa!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A vegades, les coses que fas sense masses preparacions són les que acaben sortint millor! Una abraçada!

      Elimina
  9. Ostres! En cinc minuts vas tenir un berenar ben original! Jo no sóc massa d'oreos però a casa se les menja la meva germana i volen XD Si les féssim com has fet tu, fliparia, hahah

    Petonets ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que la gent fan d'aquestes galetes ho són moooolt! Una abraçada Laia!

      Elimina