dilluns, 2 de setembre del 2013

NUSOS DE TARONJA

Aquesta idea la vaig treure del bloc de l'Olga (http://lacuinadelolga.blogspot.com.es/2013/08/llacos-embolicats-de-pasta-de-full-amb.html). Vaig trobar que, d'una manera molt senzilla, s'obtenia una forma genial! Ella els va fer amb nocilla, però jo vaig fer-ne una versió amb melmelada de taronja i llavors de rosella que també va quedar prou bona! Aquests nusos venen bé a qualsevol hora...així que, animeu-vos!!!


INGREDIENTS
1 placa de pasta de full
melmelada de taronja
1 ou (per pintar els nusos)
llavors de rosella

PREPARACIÓ
Esteneu la placa de pasta de full.


Unteu la meitat de la placa amb la melmelada de taronja.



Doblegueu per la meitat.


Amb l'ajuda d'un tallador de pizzes (us asseguro que va genial per fer això), talleu a tires la pasta de full ja doblegada.


Cargoleu cada tira sobre si mateixa.


I tot seguit feu un nus amb la pasta cargolada.


Col·loqueu tots els nusos en una safata folrada de paper de forn.


Pinteu amb ou.


Empolsineu amb llavors de rosella i enforneu, a 190 graus, opció rebosteria (dalt-baix-ventilador), durant uns 12-15 minuts.



Quan estiguin ben dauradets, treieu del forn i deixeu refredar completament.



I ja els tindreu llestos per portar a taula.





Que vagi de gust!

19 comentaris:

  1. Aquesta nova versió de taronja m'agrada força, segur que estan deliciosos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estaven molt bons...i com que no porten sucre, són molt lleugers!!!

      Elimina
  2. Aquesta nova versió de taronja m'agrada força, segur que estan deliciosos!

    ResponElimina
  3. MMMMMmmmmm...quina bona pinta!!! Molt bona idea la melmelada!!!! Una superversió!!!!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  4. I es que amb la pastta de full es poden fer tantes coses...
    Tan quedat de pel.lícula!!!!

    ResponElimina
  5. Una excel·lent (i fàcil) manera d'aprofitar la melmelada de taronja. Això s'ha de provar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bé, en realitat jo me la menjaria a cullerades...però sempre se'n pot guardar una miqueta per fer els nusos!!!

      Elimina
  6. Hola Mónica, ja estic de tornada, vinc a teu blog i veig una delícia amb pasta de full. m'encanta.

    ResponElimina
  7. La Tina Turner diria... you're simply de best! Hahaha, i no s'equivocaria, no :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres Marta...aquest "piropo" tan musical és absolutament desproporcionat!!! Però moltíssimes gràcies!!!

      Elimina
  8. Què fàcil és i que macos queden! Me l'apunto.
    Muacs

    ResponElimina
  9. La mar de ricos te quedaron, a mi hija me encanta las cosas que pones.Besos cielo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Doris! A mi també m'encanten les teves receptes!!! Petons!

      Elimina
  10. Que xulos Mònica i que boníssims!! Una recepta molt fàcil i amb la que quedes genial en qualsevol ocasió!! l'haurem de provar!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Neus...si que és senzilla sí, però ja veuràs que bons!

      Elimina