dimecres, 30 d’abril del 2014

GIRASOLI DE PASTA DE FULL I CABELL D'ÀNGEL

Els girasoli són una pasta farcida italiana, ben rodona, com els girasols, i amb els marges arrissat, per imitar els pètals de les flors de les que prenen el nom. Doncs bé, prenen aquest tipus de pasta de model, diumenge vaig preparar aquestes pastes de cabell d'àngel, que van quedar molt bones, i que són increïblement senzilles de preparar...aquí no s'hi val dir que la rebosteria no és "lo" nostre, perquè és fan pràcticament sols!!! A veure què us sembla!


INGREDIENTS (per uns 20 girasoli)
2 plaques de pasta de full
cabell d'àngel
unes culleradetes de sucre moreno
llet per pintar

PREPARACIÓ
Estenem una de les plaques de pasta de full i, amb l'ajuda d'un tallador de galetes, la dividim en peces rodones.


Les col·loquem damunt una safata folrada de paper de forn...


...i les ben punxem amb una forquilla.


Col·loquem una culleradeta de cabell d'àngel al bell mig de cada rodona punxada.



Pintem la massa que queda al voltant del cabell d'àngel amb una mica de llet.


I tapem les bases amb altres cercles, sense punxar, que haurem fet amb el mateix tallador i l'altra placa de pasta de full.


Segellem les dues peces pressionant al voltant del cabell d'àngel amb la part no tallant d'un tallador de galetes rodó més petit que el fet servir inicialment.


Amb els dits, donem una mica de vol al voltant dels girasoli.


Els pintem tots amb una mica més de llet.


I els empolsinem amb sucre moreno.


Tot seguit els enfornem, a 190 graus, amb opció rebosteria (dalt, baix i ventilador), durant uns 13-15 minuts, o fins que siguin ben inflats i daurats.



I només queda desenfornar, deixar refredar un xiquet i menjar!!! Això darrer, els de casa vostra, ho faran en unt res i no res, de bons que els trobaran!!!



Que vagi de gust!

10 comentaris:

  1. Guau! Em sé d'una a casa que si veu aquesta recepta em demanarà que li faci si o si! Tot i que si són fàcils, l'animaré a preparar-los junts, jeje!

    Petons!

    ResponElimina
  2. Boníssims!!!! Sempre em sorprens amb les teves genials receptes!!!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pots comptar Olga...aquests girasoli són d'allò més senzill! Petons!

      Elimina
  3. Vengo de tus frankfurts embolicats y me encuentro esta delicia ,que pronto la haré ,no conocía este cabello de ángel , lo compraré.
    Te han quedado riquísimos ,que bien me vendrían de postre.
    Un petonet y bon pont.
    Lourdes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Lourdes...ja veus que a casa la pasta de full és la reina! Petons!

      Elimina
  4. Què bo! Les pastes amb cabell d'àngel són les meves preferides... pero em vaig oblidar de comprar cabell d'àngel quan vaig estar a Barcelona.
    petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres...em pensava que era un producte més estès arreu d'Europa!!! Si vols que te n'enviï només m'ho has de dir! Petons!

      Elimina
  5. La setmana pasada vaig fer mermelada de cabell d'angel... a fer girasolis que vaig !!!el nom m'encanta !!!...petonetssss.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres..amb melmelada casolana encara estaran millor! Petons!

      Elimina