diumenge, 13 d’abril del 2014

TALLER DEMOSTRACIÓ DE DOLÇOS DE PASQUA A L'AULA GASTRONÒMICA DEL MERCAT DEL LLEÓ DE GIRONA

Ahir va ser una diada més que especial. Va ser la primera vegada que vaig fer un  petit taller-demostració de rebosteria a l'Aula Gastronòmica del Mercat del Lleó de Girona. La Teresa, de la parada Sabors, em va proposar preparar alguna cosa especial per Pasqua, i jo, de mena aventurera, m'hi vaig engrescar ràpidament. Així que ahir, de bon matí, jo i la meva ajudant (la meva soferta germana, a qui haig d'agrair la seva abnegada tasca de "pinxe"), ens vam encaminar cap al Mercat, amb la KA i un munt més d'estris, per ensenyar a preparar uns cupcakes-mona de Pasqua, i unes galetes ous de Pasqua. Va ser un taller més que divertit perquè, malgrat pensat inicialment per adults, hi van assistir força nens, que van ser un públic entregat i atent d'allò més excepcional. Tot va anar prou bé (fins i tot el forn estava perfectament regulat i no va haver-hi cap sorpresa), i tothom va marxar amb els seus dolços, que van ajudar a decorar personalment...en fi...una bonica experiència que espero repetir ben aviat, i la millor manera de començar la Pasqua! Us n'ensenyo unes imatges...em fa tanta gràcia veure'm amb davantal i no toga, davant un petit auditori!!!

Aquí, la meva ajudant i jo, just abans de començar, amb totes les parades del mercat al nostre abast!!!

Aquí ja en plena demostració!

Vam intentar tenir cura de tots els detalls, i decorar el taulell amb motius ben dolços!!!

Els petits van gaudir ajudant a enllestir els dolços!!!

I els grans també van fer alguna pràctica, sobretot amb la mànega, que sempre és un xic complicada...

I aquesta una mostra del que van poder endur-se i degustar els assistents....Val a dir que la de la brusa fosca es ma mare, que no s'ho va voler perdre!!!

En fi, que m'ho vaig passar molt i molt bé, i des d'aquí vull donar les gràcies a la Teresa per organitzar-ho tan i tan bé, a ma germana per ajudar-me sempre en totes les petites odissees en les que m'embranco (culinàries i de tots tipus) i sobretot a tots els assistents per ser tan amables, atents i agraïts! I molt Bona Pasqua!

30 comentaris:

  1. Enhorabona!! un taller demostració, sempre dic que ets una gran pastissera

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Lolines...va ser una gran experiència! Petons!

      Elimina
  2. Un día formidable Mónica, seguro que disfrutásteis todas, tu y tus alumnas, eso es porque eres una gran maestra. Felicidades.
    Besos
    Cocinando con Montse

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pots comptar...vaig ensenyar els truquets que aprens després de moooolts fracassos als fogons! Petons!

      Elimina
  3. Enhorabona, Mònica!!!!! Tu pots amb això i molt mes!!!! Segur que t'ho vas passar d'allò mes be!!!!
    Salut!!!

    ResponElimina
  4. Eiii!!! Molt bon resum de tot el que vam viure ahir mestra!!! El resultat???...tot un èxit, com tot el que sempre et proposes!!! Enhorabona!!! I de soferta...res!!! Aquí em tens de "pinxe" sempre que em necessitis!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies...ja saps que compto amb tu per properes ocasions! Petons!

      Elimina
  5. Enhorabona Mònica!!!! Segur que va ser una experiencia molt enrriquidora. Felicitats!!!

    ResponElimina
  6. Enhorabona Mònica. Un altre cop que facis un taller m'hi apunto segur i així ens coneixem. Si pot i ten recordes, m'ho pots fer saber si us plau.


    Una abraçada

    ResponElimina
  7. felicidades por este evento que se te ve muy contenta y a tu hermana.Tu madre muy guapa.Besosss

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Doris! Li diré a ma mare que li has enviat un "piropo"! Una abraçada!

      Elimina
  8. Se't veu molt "suelta", Mònica! segur que ho vas fer tant bé que aquest taller no serà l'últim... he he he. Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tret d'un petit incident amb la KA, que va esquitxar de mantega a una sra. de la primera fila...tot va sortir prou rodó! Petons!

      Elimina
  9. Quin taulell més ben posat!! segur que el taller va ser un èxit i vau i van passar-s'ho molt bé! bona setmana!

    ResponElimina
  10. Enhorabona! Ets una CRACK!!!! Petons

    ResponElimina
  11. Felicitats, Mònica!!! Segur que tothom va marxar encantat!!! Fas uns dolços taaaaaan bons!!! Ets una artista!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  12. Caram!!! què divertit!!! segur que tant mestra, pinxe i alumnes ho vau passar genial. Igual que la Dolors m'apunto al proper.
    Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Intentaré avisar-vos per aquesta via! Em farà molta il·lusió si podeu venir! Petons!

      Elimina
  13. M'alegro que comptessin amb tu per fer un taller, sens dubte estàs més que preparada i estic segura que ho vas fer genial!!! enhorabona doncs a tu i també a la pinxe!! un petó!!

    ResponElimina
  14. Enhorabona per l'experiència Mònica! Segur que tothom s'ho va passar genial!! I el resultat és fabulós! ;)

    Una abraçada!

    ResponElimina
  15. Quina experiència tan interessant i divertida, no, Mònica? De ben segur que m'hi hauria apuntat si visqués a Girona. Per cert, per quan la recepta dels cupcakes-mona? Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Està penjada al bloc...les vaig fer l'any passat per en Quirze..el fill del meu company de feina...són molt divertits! PEtons
      http://galetesimescosesdolces.blogspot.com.es/2013/03/cupcakes-de-pasqua.html

      Elimina
  16. Felicitats Mònica, segur que va ser un èxit!!

    ResponElimina