dijous, 19 de juny del 2014

ULLERETES DE TOFFEE

Avui al barri ha sigut un dia especial...A la Pauleca,  l'espai de lleure i cultura infantil on molts nens i nens fan activitats cada dia, de manera absolutament gratuïta, i que és un projecte al que, des del principi, hi vaig dipositar un munt d'il·lusió (i també força hores...) s'ha celebrat la primera festa de final de curs...hi ha hagut cançons, teatre, videos musicals, manualitats i jocs...i berenar final...i crec que hem aconseguit que grans i petits gaudissin molt veient i ensenyant, respectivament, els fruits de tot un curs de treball! En fi, que estic contentíssima...i també cansadíssima...perquè aquesta setmana, que vaig començar a Galícia, per feina, ha sigut força moguda...i, per acabar-ho d'adobar, demà celebrem l'aniversari de la meva filla mitjana, la Dinke, que va fer anys quan jo era de viatge i per això va posposar la festa amb tots els seus companys (un bon piló...) pel darrer dia de la setmana. En fi...que espero superar el dia de demà...i passar un cap de setmana tranquil i de relax total...Abans però, d'embracar-me en l'aventura que m'espera aquest divendres (que ja us explicaré la setmana que ve...) us vull ensenyar aquestes ulleretes de toffee que vaig preparar l'altre dia...i que estaven tan cruixents com bones! I a més, es fan en un moment, o sigui que encara que aneu tan de bòlit com jo...no hi ha excusa per no praparar-les! A veure què us semblen...


INGREDIENTS (per unes 18-20 ulleretes)
1 placa de pasta de full rectangular
1/2 pot de crema de toffe
2 grapats d'ametlla caramel·litzada tipus crocanti
sucre moreno al gust

PREPARACIÓ
Estenem la placa de pasta de full sobre el mateix paper de forn que normalment l'embolcalla.


Hi untem una capa, no massa gruixuda, de crema de toffee. Aquesta és de la marca LIDL i és deliciosa...pels que no l'heu provat mai, és com una crema de cacau amb gust a caramel.




Per sobre la crema de toffee hi repartim l'ametlla caramel·litzada tipus crocanti, prement una mica perquè quedi enganxada.


Enrotllem cada un dels extrems fins a la meitat, procurant que el rotlle quedi ben apretat.



Tallem a porcions.


Aplanem una mica cada una de les porcions...


Col·loquem totes les porcions damunt una safata folrada de paper de forn....


...i les ensucrem per ambdós costats.




Enfornem, a 190 graus, opció rebosteria (dalt, baix i ventilador) durants uns 20 minuts, i ja els tindreu les ulleretes, daurades i preparades!


I ja només us queda tastar-les....i gaudir-les ben acompanyats!




Que vagi de gust!

7 comentaris:

  1. Amb toffee? Quina delícia! No pares, súper-Mònica! Ja estic impacient per saber què prepararàs per la festa de la Dinke. Moltes felicitats a la filla I a la mare! Petons.

    ResponElimina
  2. Jjejejjjjjejej....te les copiaré!! Tinc pasta de full, tinc el mateix toffee que tu.....Què bones!!!
    Quin ritme de publicacions que portes, Mònica!!! Ets una màquina!!!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina
  3. Que maques que t'han quedat! Veig que també ets bona clienta del Lidl! jejjeje jo en soc fan total! Un petó

    "Les receptes que m'agraden"

    ResponElimina
  4. Ja veig que se t'acumula la feina... a veure si pots descansar a les vacances d'estiu!

    M'agrada la combinació amb toffe, és original, no l'havia vist mai i deuen estar molt bones.

    Bon dia i cuida't.

    *Pilar*

    ResponElimina
  5. Boníssimes!! Fa poc que en vaig preparar unes semblants, potser les vas veure! també amb ametlla, però en comptes de tofee amb mel i cacau. M'apunto la teva idea! M'alegro que anés tan bé la vetllada a la Pauleca. Bona revetlla, guapa!

    ResponElimina
  6. Uau, bestial! Al Lidl venen unes coses que no les tenen enlloc més! La marca Deluxe m'encanta. Haurem de provar de fer les ulleretes!!
    Petons!

    ResponElimina