dijous, 31 de juliol del 2014

SMOOTHIE DE PRUNA I KIWI

A priori, aquesta combinació de fruites no em seduïa massa, però un cop tastat el resultat, s'ha convertit en la preferida de l'estiu a casa meva...Ja ho veureu...dolçor i acidesa en el punt just! I en els dies que la calor apreta -com a avui...que hem sobrepassat els 35 graus...- el millor berenar estiuenc del món mundial!


INGREDIENTS (per a 4 smoothies)
4 o 5 prunes
3 kiwis
un iogurt grec natural
un got de trossets de gel (dels que venen per fer còctels)

PREPARACIÓ
El més important d'aquesta recepta és escollir unes fruites de bona qualitat.


Les peleu, talleu a talls, i disposeu en el got del batedor de peu.


Hi afegiu els trossets de gel (jo els compro a la Sirena...són uns trossets de glaçons especials per còctels)...


...i el iogurt grec natural.


Bateu bé durant uns tres minuts, fins obtenir una barreja ben espumosa i suau, i ja el teniu llest!


A servir i a prendre ben gelat!!!



I si el serviu en un recipient tan xulo com aquest...la presentació estarà a l'alçada del sabor...



Que vagi de gust!

8 comentaris:

  1. Segur que està boníssim, i si, el recipient és xulíssim!!! un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És millor que tant continent com contingut siguin originalment engrescadors! Petons!

      Elimina
  2. Respostes
    1. El vaig trobar en una de les meves expedicions per Blanes amb la meva filla petita...vam trobar un munt de coses pel bloc! Petons!

      Elimina
  3. D'on és el recipient? És una monada! i com tu dius, aquesta combinació a més d'una bomba de fibra i vitamines ha d'estar divina. Un petó Mònica

    "Les receptes que m'agraden"

    ResponElimina
    Respostes
    1. S'ha convertit en una de les preferides de les peques...la donen a tastar als seus amics que, al principi, miren desconfiats, però que tots acaben repetint! Petons!

      Elimina
  4. Mis ciruelas moradas no están del todo maduras pero será cosa de días y cuando llega el momento a parte de regalar no se bien que hacer con ellas.
    Esta receta viene en el momento ideal.
    Petons. Blanca de JUEGO DE SABORES

    ResponElimina