dilluns, 6 d’octubre del 2014

COCONUT CHEESECAKE

Ja sabeu que, quan se'm dóna per fer variacions d'un tipus de pastís, sóc una mica obsessiva...i pel que sembla, ha tocat el torn als pastissos de formatge...que són una de les meves debilitats. Trobo que són molt suaus al paladar, no massa dolços i admeten moltes variacions tant pels tipus de formatges a utilitzar, com pels ingredients amb els que es pot combinar el formatge escollit. Avui doncs, li toca al torn a un cheesecake de xocolata i coco, que va fer les delícies dels de casa aquest estiu!!!


INGREDIENTS (per un motlle de 24 cm)
300 grams de galetes
100 grams de mantega fosa
375 grams de formatge crema tipus Philadelphia
165 grams de sucre
90 grams de farina
300 ml de nata
5 ous
1 llauna de crema de coco
1 tassa de cagallons de xocolata
nata i cireres vermelles per decorar

PREPARACIÓ
Aixafem les galetes fins obtenir una textura sorrenca. En aquesta ocasió vaig fer servir una combinació de galetes amb gotes de xocolata (les típiques cookies), i unes quantes digestive.




Hi afegim la mantega i barregem bé.


 Unteu el motlle amb mantega, i hi escampeu pel cul la "sorra" de galetes. Prémeu bé per obtenir una capa ben compacta.



Reservem una bona estona a la nevera, mentre preparem el farcit.


Batem els ous i el sucre.



Hi afegim la crema de coco i la nata, i continuem batent.



Ara és l'hora de la farina (de la que mirarem no quedi cap grumoll)...


...i del formatge crema tipus Philadelphia.


Bateu tot molt bé fins obtenir una massa homogènia. Afegiu els cagallons (reserveu-ne un grapadet), i afegiu-los a la massa.


Poseu el farcit dins el motlle amb cul de galeta.


I repartiu els cagallons reservats per sobre, lleugerament enfarinats per aconseguir que "flotin" sense problema.



Enforneu, els primers 5 minuts a 200 graus, i després 45-50 minuts més a 170 graus (en opció rebosteria: dalt, baix i ventilador).


Deixeu atemperar dins el forn, i llavors acabar de refredar completament a temperatura ambient (un mínim de 3 hores). Jo no el vaig refrigerar abans de servir, i estava ben ferm, però, per assegurar-vos, podeu posar-lo a la nevera unes hores abans de servir. Porteu a taula engalanat amb un pilonet de nata i unes cireres confitades ben vermelles!



Ja veureu que bo que el trobareu! Que vagi de gust!

8 comentaris:

  1. Ja m'ho crec, ja, que estava bo: és una combinació genial que no pot fallar. A casa meva no duraria una tarda un cheesecake com aquest! Petons.

    ResponElimina
  2. Mònica, cada vegada que entro a internet....tens penjada una nova recepta dolça!!!! MMmmmm......ja em menjaria un trosset d'aquest pastís, ja!!!!
    Petons,
    Olga

    ResponElimina

  3. Mónica; quina delícia de pastís i amb coco que, a part del formatge, és un dels ingredients que més m'agraden, i a la cuina també té moltes prestacions.
    Moltes gràcies Mónica per compartir aquestes receptes. :O)

    ResponElimina
  4. Què bo!!! a casa meva els pastissos de formatge volent! i aquest amb el toc de coco en se d'una que no compartiria pas!!!

    ResponElimina
  5. Jo també sóc així, quan m'agrada alguna cosa li vaig posant més ingredients que pense que anirien bé! els pastissos de formatge son els meus preferits i amb el toc de coco tambñe crec que m'agradarien! Marta

    ResponElimina
  6. Quina gana m'has fet venir amb aquest cheesecake Mònica! Ja ens va bé que t'obsesionis, així anem veient variants, jeje!

    Per cert, m'ha agradat molt la combinació de galetes per la base!

    Petons!

    ResponElimina