diumenge, 1 de febrer del 2015

UNA LLIMONADA DIFERENT...O LA MEVA VERSIÓ ABSOLUTAMENT LLIURE D'UN GREEN SMOOTHIE

Fa dies que les meves filles grans em demanaven un batut verd o green smoothie...perquè havien llegit que era molt saludable, i, a més -cosa que el feia més interessant- que no sé quina famosa el prenia...Vaig decidir llegir una mica sobre el tema, i vaig descobrir que els green smoothies són batuts on es barreja una o diverses fruites amb un vegetal de fulla verda i aigua, i que es pot endolcir, per exemple, afegint dàtils...Quan vaig veure les combinacions que proposaven en diferents pàgines webs, i la densitat que prenia el producte final..ja vaig veure que allò no acabaria de rutllar a casa...Així que, aquest dissabte, vaig decidir fer-ne una versió lliure, absolutament lliure, inspirada en aquests batuts que estan tan de moda a Hollywood...El resultat, una llimonada diferent, hipermegarefrescant i sana, i amb un sabor molt original! A veure què us sembla!

 

INGREDIENTS (Per dos gots grossos)
125 ml de suc de llimona
375 ml d'aigua
1/2 cogombre gros (més un trosset per decorar)
una branca d'api

Ja veieu quins ingredients més senzills...
 PREPARACIÓ
Col·loquem el suc de llimona i l'aigua en el got de la batedora de peu.


Hi afegim el cogombre, pelat i tallat a rodanxes.


Tot seguit, la branca d'api...jo només hi vaig posar el tronc (prèviament pelat), i vaig deixar les fulles per decorar, però hi podeu afegir les fulles, i el batut serà més verd i dens.


Bateu, a velocitat alta, durant un parell de minuts.


I serviu, immediatament, en un got alt, decorat amb un tallet de cogombre i fulles d'api.



I a degustar...Que vagi de gust!

5 comentaris:

  1. Una llimonada saníssima!! jo m'arriscaria a provar-la, tot i que el cogombre i jo no sóm massa amics ;). Un petonàs!

    ResponElimina
  2. Molt apropiat per aquestes dates plenes de grips i refredats, visca la vitamina C i les verdures! I ben poques calories...... Me n'emporto un vas. Petons.

    ResponElimina
  3. A mi també m'agrada més la teva versió que no els smoothie originals: massa densos!! Sana, sana aquesta llimonada :)

    ResponElimina
  4. Atrevida Mònica!! Jo encara m'hi he de posar i mira que fa temps que ho arrossego a veure si m'animo...
    Abraçada.

    ResponElimina
  5. Súper saludable! Amb el que m'agrada a mi el cogombre! Una abraçada!

    ResponElimina