dijous, 6 d’octubre del 2016

ESPIRALS DE PATATA!!!! JA VEUREU COM SE LES CRUSPEIXEN ELS MÉS PETITS!

Vaig veure aquestes espirals en un video d'internet, i no m'he pogut estar de preparar-les....avui les peques han gaudit d'allò més amb aquest sopar tant recargolat!!!



INGREDIENTS
Patates
oli d'oliva
formatge parmesà en pols
sal i pebre vermell
pals de broqueta gruixuts
quètxup per acompanyar

PREPARACIÓ
Trieu patates de forma regular i mida mitjana, i renteu-les.


Enfileu la patata en el pal de broqueta "a lo llarg".


Aquí ve el punt crític, tallar la patata en forma d'espiral.


Com que fent fotos no me'n sortia, m'he decidit a fer-vos un video, amb l'ajuda de la Dinke!


Aquest ha de ser el resultat! I no patiu si trenqueu alguna patata...a mi m'ha passat, però ràpidament agafareu el truc!



Llavors barregeu el formatge parmesà en pols, un pessic de sal, i el pebre vermell picant (jo n'he posat força, però vosaltres heu d'adaptar la recepta al vostre gust).


Col.loqueu les espirals en una safata de forn, ruixeu-les generosament amb oli d'oliva, i empolsineu-les, encara més generosament, amb la barreja de parmesà.





Enforneu durant uns 30 minuts, o fins que les patates estiguin cuites (jo les he cuit a uns 190 graus en opció rebosteria (escalfor a dalt, a baix i ventilador). En treure-les, ja les podreu servir...acompanyades d'una mica de quètxup, han sigut ovacionades per les més joves de la família!!!



Que vagi de gust!

4 comentaris:

  1. M'encanten!!!! Segur que ho intentaré! Han de ser molt bones... mira... funcionarà amb moniato??! Avui volia fer-me xips per sopar... potser ho intento. Ja t'ho comentaré! :)
    Petons

    ResponElimina
  2. Quina delícia...no trigaré a provar-ho!

    ResponElimina