dissabte, 7 de gener del 2017

MOZARTKULOR...UNA RECEPTA D'APROFITAMENT GENIAL DESPRÉS DE FESTES!!!

La idea la vaig treure del fantàstic bloc Retalls de Cuina, des del que l'Anna i en Jordi no només ens expliquen interessantíssimes receptes, sinó també ens acosten mil i un indrets fantàstics on proveir-nos dels millors ingredients!!! Docs bé,...partint d'una seva recepta d'aquests dolços nòrdics, que són unes boletes de torró, massapà i xocolata, i mirant el que m'havia sobrat i tenia a la nevera de les darreres receptes preparades, vaig decidir fer-ne una versió d'aprofitament que va resultar boníssima!!! A veure què us sembla!



INGREDIENTS
mssapà (jo vaig fer servir el que em va sobrar de farcir el tortell de Reis, fet només amb sucre, farina d'ametlla, pel de llimona i una mica d'aigua, veure recepta aquí)
torró del tou
xocolata negra de cobertura
algun sprinkle o ornament de sucre per engalanar els mozartkulor

PREPARACIÓ
Més fàcil impossible. Aixafem el torró tou i en fem boletes. Les deixem reposar una mica a la nevera per tal que agafin consistència.




Estirem petites porcions de massapà, i amb elles embolcallem les boletes de torró.




Amb les mans, hi acabem de donar forma arrodonida.


Un cop totes fetes, reservem a la nevera mentre desfem la xocolata negra de cobertura en el microones.




Suquem les boles de massapà en la xocolata, i anem col.locant damunt una paper de forn.



Engalanem amb algun sprinkle o ornament de sucre, i deixeu en un lloc ben fresc per tal que la xocolata és solidifiqui.


I llestos per servir!!!


Estan espectaculars!!!


Que vagi de gust!

4 comentaris:

  1. Uff nena quina bomba de dolçor per rematar festes eh,el Marc et petarà!! Besets guapus i bon any!!

    ResponElimina
  2. Quina passada! Espectaculars i....boníssims!
    Petonets,
    Olga

    ResponElimina
  3. Genials per acabar de quedar ben rodonets, no fos cas que la fred ens ataques massa!!! :DDDDDD
    Petons

    ResponElimina